cynthiayoungheart

Alla inlägg den 15 oktober 2013

Av Cynthia Youngheart - 15 oktober 2013 16:15

...Men jag har liksom typ inget att skriva om, det är så svårt att komma på!

Aja, allifall, såhär står det i starstables nyheter:

 

Vilka spelare kommer att ha tillgång till Skördebygden?
- Till skillnad från när vi släppte Gyllenåsarnas dal (då man behövde vara level tolv för att komma in i området) har vi valt att alla som är Star Riders, och minst level fyra, får tillgång till Skördebygden. Detta för att så många som möjligt ska få uppleva allt det nya och fina som har gjorts!

 

Ååh...alltså kan jag inte gå dit när det öppnar :'( Om jag skulle bli starrider skulle jag direkt kunna gå dit när det öppnar, men jag får inte bli starrider :( Ja jag har typ inget mer att skriva om...
Psst! Ni har väl inte missat min nya header och profilbild? Är så sjukt nöjd med headern, lärde mig hur man tog upp hästens ben och tog ner hästens huvud med hjälp av Amanda Lightfields video på youtube, Tack! <3

 

//Cynthia Youngheart

Presentation


Hej! Jag heter Cynthia Youngheart och välkommen till min blogg! Jag är född den 28/5-2001 och älskar att rida runt i skogen på min häst Skydream!(även kallad Dreamy). Dreamy är ett sto och hon är min enda häst eftersom jag inte är starrider!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards