cynthiayoungheart

Alla inlägg den 2 oktober 2013

Av Cynthia Youngheart - 2 oktober 2013 19:41

Hejsan!

Det här är mitt första inlägg och idag fyller sso hela 2 år!!! GRATTIS! Idag när jag tänkte logga in kollade jag på sso-nyheterna innan jag loggade in och då såg jag att man kunde få 200 sc! och då tänkte jag "hmm...det är nog bara för starriders säkert..." men i säkerhets skull loggade jag in för att se, och då hade jag fått post! jag fick...en starstable-2 år-tröja!!! sen kollade jag i min profil och såg att jag hade 200 sc!! Så då köpte jag massor, jag köpte alla saker i födelsedags-butiken, ett hår (jag har ALLTID velat ha det!), nytt smink, jeans (I LOVE THEM), bruna cowboyskor och vita discoskor ^^ Så idag har jag förändrats SJUKT MYCKET!!!

Före:

 

Efter:

 

Liksom man tror inte att det är samma person O.O Sen firade jag lite med fyrverkerier och fick en JÄTTEFIN bild!!:

 

Och sen såg jag en sak...Södra Jorvik går att se på kartan nu!

 

Det går ett rykte om att SJ (Södra Jorvik) öppnar idag! Vem vet?!? Men jag tror inte det, isf skulle det nog stå i nyheterna   Liksom de flesta tror det, eftersom det står jättemånga vid bron mellan Moorland och SJ!

 

Heheh, just när jag tog bilden var det inte så många, men ibland är det!

Ja, jag har väl inte så mycket mer att skriva om, hoppas att SJ öppnar snart!

Hejdå!!  

//Cynthia Youngheart

Presentation


Hej! Jag heter Cynthia Youngheart och välkommen till min blogg! Jag är född den 28/5-2001 och älskar att rida runt i skogen på min häst Skydream!(även kallad Dreamy). Dreamy är ett sto och hon är min enda häst eftersom jag inte är starrider!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards