cynthiayoungheart

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2013

Hittat alla stjärnor!

Av Cynthia Youngheart - 5 oktober 2013 22:16

Japp, rubriken säger typ allt ^^ Jag var nyss ute och letade efter mina 2 sista stjärnor i moorland (hittat alla i nilmers för länge sen) och ja, här är en bild då jag hittade min ALLRA SISTA STJÄRNA (i området jag kan gå i)!

 

Gud vad skönt, nu har man alla stjärnor hittade! (Ja, allifall nu, i Skördebygden (Södra Jorvik heter egentligen så) blir det nog mycket mer!

 

Hihih ^^ I'm so proud :')



//Cynthia Youngheart

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cynthia Youngheart - 29 oktober 2013 14:52

Hej! Ledsen för dålig uppdatering IGEN, men jag har typ totalt glömt bort min blogg :O Jo, April Starwood har börjat spela igen, YAAAY! Hon har en tävling på sin blogg som heter "Den Stora Pumpan" och för att delta gå hit: http://starstableonline.se/...

Av Cynthia Youngheart - 15 oktober 2013 16:15

...Men jag har liksom typ inget att skriva om, det är så svårt att komma på! Aja, allifall, såhär står det i starstables nyheter:   Vilka spelare kommer att ha tillgång till Skördebygden?- Till skillnad från när vi släppte Gyllenåsarnas dal (då...

Av Cynthia Youngheart - 8 oktober 2013 19:35

Tjena! Idag är det sista födelsedags-dagen på sso för det stod på ssos hemsida att man skulle komma ihåg att logga in till den 9:de oktober och det är imorgon! så jag tog och köpte ett minne från födelsedags-butiken som jag ska ha som grund till head...

Av Cynthia Youngheart - 5 oktober 2013 20:46

Hej! Jag har märkt en sak!! Jo förrut stod det såhär när jag tänkte köpa den rosa rosetten i födelsedags-butiken:   Och nu stod det ingenting, det såg bara ut såhär!:    Så jag köpte den! Dreamy är JÄTTESÖT i rosetten och benlindorna!   ...

Av Cynthia Youngheart - 4 oktober 2013 22:59

Hej! Har märkt att bron har ändrats lite! inte på längden men såhär:   Där röda ringen är var det förrut högre så bron var liksom lite högre upp än marken, så man var tvungen att gå på höger sida, för annars gick hästen liksom på brons kant :/ d...

Presentation


Hej! Jag heter Cynthia Youngheart och välkommen till min blogg! Jag är född den 28/5-2001 och älskar att rida runt i skogen på min häst Skydream!(även kallad Dreamy). Dreamy är ett sto och hon är min enda häst eftersom jag inte är starrider!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards